Інформація сьогодні стала необмеженим ресурсом, що і збагачує людину, і й впливає на всі сфери нашого життя. Сформувати навички критичного ставлення до сучасних мас-медіа та навчити розрізняти достовірну інформацію від фейкової - це головна мета медіауроку "Правда чи ні? Фейк-детектор", який 20 квітня 2017 р. Єжова Т.М., завідувач бібліотеки ліцею, представила на презентації-захисті
розробок для корпоративного проекту дитячих і шкільних бібліотек Херсона
"Основи медіаосвіти: бібліотечна складова" в Херсонській обласній бібліотеці для дітей ім. Дніпрової Чайки.
Цей медіаурок, який розроблено за програмою для 9 класу динамічною групою у складі шкільних бібліотекарів: Академічного ліцею, Гімнізії №20, НВК № 15, 56, ЗНЗ № 34, націлений навчити учнів проводити аналіз, синтез, порівняння, робити необхідні висновки, розвивати вміння аналізувати і розрізняти форми інформації.
Ігрова форма уроку стимулює активність учнів. Різноманітні прийоми, використані у представленому медіауроці, націлені на ефективне формування в учнів навичок самоконтролю, виховання поваги до інтелектуальної власності інших людей. А закріплення матеріалу відбувається під час перевірки достовірності наданої інформації на фейк-детекторі.
Медіакультура учнів формується засобами медіаосвіти. На це націлено медіаурок "Правда чи ні? Фейк-детектор", що отримав сьогодні високу оцінку колег. Експертне оцінювання усіх цьогорічних медіарозробок відбудеться 18 травня.
Докладніше про захист медіауроків корпоративного проекту читайте на блозі ХОБД ім.Дніпрової Чайки "Увімкни бібліотеку".
Єжова Т.М., завідувач бібліотеки
(h)
ВідповістиВидалитиДякую! Ми дуже старалися!
Видалити