Єжова Т. М., завідувач бібліотеки Херсонського академічного ліцею імені О.В.Мішукова Херсонської міської ради при Херсонському державному університеті, взяла участь у роботі Всеукраїнської науково-методичної конференції «Виховання особистості: національно-патріотичний вимір», яка відбувалася 16-17 квітня 2015 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
У своєму виступі «Навчити дитину любити книгу: ідеї В. О. Сухомлинського у роботі шкільної бібліотеки» Тетяна Миколаївна розповіла про використання педагогічної спадщини українського Вчителя у роботі бібліотеки та про внесок бібліотеки у духовний розвиток особистості ліцеїстів, що є результатом цілісного системного освітньо-виховного процесу.
У роботі конференції взяли участь викладачі вищих навчальних закладів, працівники районних (міських) методичних кабінетів, директори, заступники та вчителі загальноосвітніх навчальних закладів.
Під час спільної роботи І та IV секцій освітяни і науковці міста та області працювали за тематичними напрямами «Ціннісне ставлення до держави, суспільства, особистості як консолідуючої основи соборної нації: акметраєкторія ноосферного розвитку» та «Кордоцентрична педагогіка: актуалізація виховних ідей В.О. Сухомлинського у громадянському, патріотичному зростанні сучасної молоді».
У доповідях учасників конференції висвітлювалося питання національно-патріотичного виховання та виховання учня-патріота крізь призму сучасних реалій, про необхідність розвитку громадянського суспільства на базі філософії серця Григорія Сковороди та відродження національно-духовної системи виховання.
Особливу увагу на засіданні було приділено питанню доцільності застосування ціннісних вимірів кордоцентричної педагогіки (педагогіки серця) та переосмисленню виховних ідей В.О.Сухомлинського у патріотичному зростанні сучасної молоді.
Заключне слово професора Сагач Г.М. справило глибоке враження на учасників конференції. Галина Михайлівна акцентувала увагу слухачів на тому, що без тонкого, «абсолютного слуху серця» неможливо «почути» дитячу душу. Найважливішим інструментом впливу на духовний світ дитини є слово вчителя. Щоб у своєму власному серці дитина відшукала справжній талісман, треба вдихнути вогонь у слово, звернене до вихованця, до Людини.
Любов до дитини, ствердження добра, виховання красою – ці три константи педагогіки В.О.Сухомлинського не втрачають свого значення, не розмиваються з плином часу, навпаки набувають дедалі більшої актуальності.
Під час спільної роботи І та IV секцій освітяни і науковці міста та області працювали за тематичними напрямами «Ціннісне ставлення до держави, суспільства, особистості як консолідуючої основи соборної нації: акметраєкторія ноосферного розвитку» та «Кордоцентрична педагогіка: актуалізація виховних ідей В.О. Сухомлинського у громадянському, патріотичному зростанні сучасної молоді».
У доповідях учасників конференції висвітлювалося питання національно-патріотичного виховання та виховання учня-патріота крізь призму сучасних реалій, про необхідність розвитку громадянського суспільства на базі філософії серця Григорія Сковороди та відродження національно-духовної системи виховання.
Особливу увагу на засіданні було приділено питанню доцільності застосування ціннісних вимірів кордоцентричної педагогіки (педагогіки серця) та переосмисленню виховних ідей В.О.Сухомлинського у патріотичному зростанні сучасної молоді.
Заключне слово професора Сагач Г.М. справило глибоке враження на учасників конференції. Галина Михайлівна акцентувала увагу слухачів на тому, що без тонкого, «абсолютного слуху серця» неможливо «почути» дитячу душу. Найважливішим інструментом впливу на духовний світ дитини є слово вчителя. Щоб у своєму власному серці дитина відшукала справжній талісман, треба вдихнути вогонь у слово, звернене до вихованця, до Людини.
Любов до дитини, ствердження добра, виховання красою – ці три константи педагогіки В.О.Сухомлинського не втрачають свого значення, не розмиваються з плином часу, навпаки набувають дедалі більшої актуальності.
Єжова Т. М., завідувач бібліотеки
Колаж автора
0 коммент.:
Дописати коментар